راهنمای خرید اتو مو
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

راهنمای خرید اتو مو - مواد ، اندازه و موارد دیگر

 

موهای صاف و بلند هنوز هم یکی از بالاترین استانداردهای زیبایی محسوب می شود. می توان گفت کمی ناعادلانه برای خیلی ها ، اما با وجود این ، به ندرت دختری حداقل گاهی اوقات دست به صاف کننده مو نمی زند. چه به صورت پراکنده و چه به طور منظم از صاف کننده مو استفاده می کنید ، در اینجا مواردی است که باید قبل از خرید بدانید.

صاف کننده مو

سرامیک ، تورمالین یا تیتانیوم - کدام ماده بهترین است؟

هنگام خرید اتوی مو ، مهمترین تصمیم این است که آهن از چه ماده ای ساخته شده است. اثر بخشی آهن به مواد بستگی دارد و همچنین میزان آسیب رساندن به موهای شما.

موادی که در ساخت اتوی مو استفاده می شود:

  • سرامیک
  • تورمالین
  • تیتانیوم

بیشتر اتوی موها از سرامیک استفاده می کنند. سرامیک دما را به خوبی هدایت می کند ، سریع گرم می شود و مانند آلومینیومی که اولین صاف کننده های مو از آن ساخته شده ، به مو آسیب نمی رساند. همچنین یونهای منفی آزاد می کند که باعث می شود مو سالم تر به نظر برسد.

هنگام خرید اتو سرامیکی اطمینان حاصل کنید که تمام پانل ها از سرامیک ساخته شده اند یا فقط با سرامیک پوشانده شده اند.

اتوهایی که صفحات آنها فقط دارای پوشش سرامیکی هستند از کیفیت ضعیف تری برخوردار هستند ، مانند صفحاتی که کاملاً از سرامیک ساخته شده اند گرما را انتقال نمی دهند و با گذشت زمان پوشش سرامیک فرسوده می شود.

اگر حتی چیز بهتری می خواهید ، اتوهایی را برای موی تورمالین در نظر بگیرید.

تورمالین یک سنگ نیمه قیمتی است و آهن های ساخته شده از این ماده حتی از سرامیک ها نیز مثرتر هستند .

بهترین مارک اتو مو کدام است؟ در سایت مشاور کالا بهترین مارک ها و برند های اتو مو را مشاهده میکنید.

خرید اتو موف در سایت دیجی کالا میوانید اقدام به خرید اتو مو کنید.

این اغلب یک پوشش تورمالین بر روی کاشی و سرامیک است که اطمینان حاصل می کند سطح گرما در سطح کاشی یکنواخت است. بنابراین می توان از چنین اتوهایی در دمای پایین استفاده کرد که این امر احتمال آسیب رسیدن به مو را کاهش می دهد.

بعلاوه ، آهنهای تورمالین یونهای منفی شش برابر  بیشتر از سرامیک ها تولید می کنند. یونهای منفی با یونهای مثبت روی موهای خشک لغو می شوند ، این بدان معناست که موهایی که کمتر الکتریسیته دارند و همه جا پرواز می کنند و به صورت شما می چسبند.

آهن های تیتانیوم از بین هر سه ماده ، گرما را به بهترین وجه انجام می دهند. برای چنین اتو باید کمی بیشتر بپردازید ، اما برای  موهای بسیار ضخیم و بلند ایده آل هستند  - به طور موثری صاف می شوند و لازم نیست نگران گرمتر شدن بعضی از قسمتهای صفحه نسبت به قسمتهای دیگر باشید.

آیا عرض آهن مهم است؟

پهن کننده های مو معمولاً بین 2 تا 6 سانتی متر عرض دارند . البته در خارج از آن فریم ها نیز آهن وجود دارد.

صفحه اکثر اتوی موها بشقابی به عرض 3 سانتی متر دارند. این عرض برای افرادی که موهای کوتاه و موهایی تا شانه دارند و همچنین افرادی که موهای بسیار نازکی دارند ایده آل است. 

این نوع موها باید از صاف کننده های پهن خودداری کنند زیرا احتمال اینکه موهایشان بیش از حد لازم بیش از یک قسمت دیگر برود ، باعث آسیب ناخواسته می شود.

در علاوه بر این به نازک شدن مو بودن خوب برای کوتاه تر و نازک تر مو ، مانند دستگاه های بزرگ هستند ظاهر طراحی شده اضافی علاوه بر صاف مو. با چنین اتوهایی می توانید موهای خود را فر کنید - هرچه آهن نازک تر باشد ، فرهای آن نیز کوچکتر است. دستیابی به آن با اتوهای بزرگ امکان پذیر نیست.

صاف کننده های موی نازک نیز دقیق تر هستند ، بنابراین پوشاندن مو تا سر آن آسان تر خواهد بود.

اگر موهای بسیار بلند ، ضخیم یا موج داری دارید ، توصیه می شود که اتوی پهن تری بخرید . اگرچه اتوی نازک تر وظیفه خود را به خوبی انجام خواهد داد ، اما با اتوی عریضتر زودتر انجام می شود.

اگر بر انواع اتوها و بالاترین دقت ممکن تأکید دارید ، ظریف تر را انتخاب کنید. اگر فقط به صاف کردن علاقه دارید ، اتوی پهن نیز مخصوصاً برای موهای سرسبز خوب است.

درجه حرارت

اتو مو امروزه بیشتر با قابلیت تنظیم دما ارائه می شود.

گاهی اوقات دقیقاً می گوید که آهن چند درجه گرم می شود و گاهی فقط تعداد سطح را می گوید ، بنابراین لازم است که در کتابچه راهنما بگردید تا ببینید هر سطح چند درجه را نشان می دهد. 

انتخاب دما اغلب مکانیکی است (به عنوان مثال چرخاندن چرخ ها). برخی از اتوها دارای صفحه نمایش دیجیتالی هستند که در آن دمای دقیق دیده می شود.

اگر مطمئن نیستید که کدام دما برای موهای شما مناسب است ، بهتر است اتوی بخرید که دامنه تنظیم گرما بیشتری داشته باشد. با کمترین شروع کنید و به آرامی افزایش دهید تا دمای مناسب را پیدا کنید.

دمای 185 درجه سانتیگراد به طور متوسط ​​برای اکثر افراد دمای مناسب است ، بنابراین سعی کنید از آن بالاتر نروید مگر اینکه واقعاً مجبور شوید.

به طور معمول ، برای موهای کوتاه و نازک ، دمای پایین کافی است ، در حالی که موهای ضخیم و فرفری برای صاف شدن به درجه حرارت بالاتری نیاز دارند.

درصورتی که مجبور شوید چندین بار از همان مکان با اتو عبور کنید تا موها صاف شود ، اتو م ironثر نیست. اگر این اتفاق حتی هنگام افزایش دما هم بیفتد ، به این معنی است که آهن صفحات را به طور مساوی گرم نمی کند. یعنی اتوی بی کیفیت است. موهای شما آسیب می بیند ، آنطور که باید صاف نمی ماند - بلکه در یک دستگاه با کیفیت بهتر سرمایه گذاری کنید.

به محل دکمه های تنظیم دما نیز توجه کنید .

اگرچه در ابتدا ممکن است دکمه های بالای اتو عملی تر از دکمه های کناری به نظر برسد ، اما ممکن است هنگام استفاده از اتو به طور تصادفی آنها را فشار دهید و به طور تصادفی دما را کم یا زیاد کنید. این می تواند برای موهای شما بسیار ناامید کننده و به طور بالقوه خطرناک باشد.

 

ویژگی های اضافی

خاموش شدن خودکار

یکی از گزینه های اضافی که توصیه می کنیم خاموش شدن خودکار اتو پس از مدت زمان مشخص است.

اگر عجله دارید ، ممکن است به راحتی اتفاق بیفتد که بعد از استفاده اتو خاموش کنید. با عملکرد خاموش شدن خودکار ، دیگر لازم نیست نگران استقبال از آتش سوزی به جای خانه باشید زیرا فراموش کرده اید که اتو را خاموش کنید.

این اتوها با خاموش شدن خودکار تا یک ساعت مفید هستند . هر چیزی که بالاتر از آن باشد کاربرد چندانی ندارد زیرا یک اتو درخشان می تواند تا آن زمان آسیب کافی ببیند. 

قفل کردن

بیشتر قسمت های صاف کننده مو با گزینه ای قابل قفل شدن ارائه می شوند . به عنوان یک قاعده ، این یک قلاب کوچک یا مکانیزم مشابه است که به شما امکان می دهد پانل ها را به اتو متصل کنید تا پس از استفاده باز نماند و به طور تصادفی مبلمان را خراب کند. یا بدتر

قفسه آهنی

به جای گزینه قفل کردن ، می توانید یک پایه آهنی انتخاب کنید  . علاوه بر جلوگیری از آسیب رساندن اتو داغ به سطوح ، این یک روش عالی برای ذخیره اتو در حالی که از آن استفاده نمی کنید نیز است.

برخی از اتو موها دارای کیسه ای مقاوم در برابر حرارت نیز هستند.

کابل چرخان

چیزی که زندگی شما را تغییر خواهد داد قطعاً کابل چرخان است . همانطور که اتو را می چرخانید ، سیم برق به همراه آن می چرخد ​​و شما در یک متر کابل گیر نمی کنید.

قول ما را قبول کنید - این چیزی است که هر دستگاه حالت دهنده مو باید داشته باشد.

سرعت گرم شدن

یکی از ویژگی هایی که سازندگان اتو مو دوست دارند روی آن تأکید کنند ، میزان گرم شدن است . برخی از اتو موها برای گرم شدن فقط 30 ثانیه زمان لازم دارند ، بعضی دیگر 1 دقیقه. به طور معمول ، همه اتوها به سرعت گرم می شوند ، بنابراین او خودش تصمیم می گیرد که آیا صرفه جویی در 30 ثانیه مهم است.

صفحات متحرک

برخی از اتو موها دارای صفحه متحرک هستند . مزیت آنها این است که بدون توجه به اینکه اتو را در چه زاویه ای نگه دارید ، موهای شما را همیشه محکم نگه می دارند. قفل مو گرم و صاف می شود. این لوازم جانبی مخصوصاً برای کسانی که موهای ظریف و نازکی دارند بسیار مناسب است. 

 

صاف کننده مو بخار

اتوی مو بخار چند سال پیش ظاهر شد. آنها برای صاف کردن موهای خشک از بخار دمای بالا استفاده می کنند .

تصور می شود که آنها به میزان قابل توجهی کمتر از صاف کننده های کلاسیک مو ، از جمله ساخته شده از تیتانیوم و تورمالین ، به مو آسیب می رسانند. همچنین ، بدون ایجاد الکتریسیته ساکن ، مو باید برای مدت طولانی تری صاف و براق بماند. این گزینه خوبی برای دختران با موهای ضخیم است که به سختی می توان آن را رام کرد.

با این حال ، قیمت اتو مو بخار به ندرت به زیر 1000 kn می رسد . اگر موهای خود را فقط گاهی اوقات اتو می کنید ، دیگر نیازی به سرمایه گذاری زیاد نیست.

اتو مو با روغن

از آنجا که سرامیک ماده ای متخلخل است ، امکان ترکیب آن با مواد دیگر وجود دارد. به همین دلیل است که برخی از آهن های سرامیکی دارای صفحات آغشته به روغن یا کراتین هستند. هنگام صاف کردن ، روغن موها را به طور عمیق تغذیه می کند و درخشندگی را تضمین می کند . این دستگاه همچنین برای افرادی که موهای چربی دارند خوب است زیرا روغن روی موها نمی نشیند.

کدام اتو مو را بخرید؟

آیا اتوی موهای گران قیمت کلاهبرداری هستند و اتو ارزان وجود ندارد یا ارزش " چقدر پول ، این همه موسیقی " را دارد ؟ به عنوان یک قاعده ، دومی.

ما نمی گوییم شما نیمی از حقوق خود را برای یک اتوی حرفه ای خرج می کنید ، اما مدل های ارزان زیر 100 دلار فقط موهای شما را می سوزانند. اگر مرتباً از اتوی مو استفاده می کنید ، سرمایه گذاری در یک دستگاه با کیفیت بهتر هزینه دارد.

اگر بودجه شما این اجازه را می دهد ، حتما یک آهن تورمالین یا تیتانیوم را در نظر بگیرید زیرا آسیب کمتری به موهای شما وارد می کند.

اما آهن سرامیکی نیز انتخاب بسیار خوبی است. علاوه بر این ، برخی از اتوهای سرامیکی دارای ویژگی ها و ویژگی های اضافی هستند که آنها را در بالای بهترین اتوی مو قرار می دهد. فقط مهم است که یک سرامیک واقعی باشد ، نه یک پوشش سرامیکی.

محدوده قیمتی که در آن صاف کننده های مو با کیفیت و موثر خواهید یافت بین 200 تا 350 کونا است . مطمئناً می توان دستگاه های بسیار خوبی را در زیر آن رتبه یافت ، در حالی که ما به کسانی که می خواهند خودشان را درمان کنند ، قیمت آنها بیشتر و گران تر است.

 




:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 14 تير 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی